niedziela, 19 lutego 2012

Otwieram serce

Nawet jeśli znów nadejdą chłodne dni
Obiecałeś, że będziesz przy mnie
Będziesz trzymać mnie za rękę
I nigdy już nie pozwolisz mi płakać

Tak jak wtedy, gdy moje serce krwawiło
Ty pojawiłeś się nie wiadomo skąd
By pocałunkiem zamknąć ranę
Uśmiechem stopiłeś mój lód

Dzięki tobie znów jestem sobą
Znów mogę głośno śpiewać
I nie bać się życia
Nie bać się ludzi

Nawet jeśli kiedyś nadejdą chłodne dni
I twoja dłoń stanie się chłodna
Nawet jeśli… teraz nie chcę się bać
Otworzyłam  przed tobą swoje serce

Nawet jeśli kiedyś je złamiesz
Wiem, że zrobisz to delikatnie
Dlatego oddaje je w twoje ręce
Nawet jeśli przypłacę to bólem

2 komentarze:

  1. piękne;] nid moge wejsc na twojego chomika czy udostepnisz mi moze haslo??;]

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ,skomentowałaś kiedyś wpis na moim blogu - www.mybloodycherry.blogspot.com możesz byc moim obserwatorem masz świtne wpisy xdd i też musze zostać Twoim obserwatorem ,ale mi komp zamula na tym ;/ ale zapraszam na mojego bloga ;) pozdr Miss Cherry

    OdpowiedzUsuń